Krijg 20% korting! arrow_drop_up
Meteen naar de content

Follow us!

50% KORTING + GRATIS VERZENDING ( ALLEEN DEZE WEEK)

Get in touch with us

FAQ

Verzending en Levering 

Wat is de levertijd?  

De artikelen die op voorraad zijn worden binnen 1 werkdag verzonden. Bij het plaatsen van je bestelling vindt je in je bestelbevestiging de verwachte levertijd. Voor de meeste producten geldt voor 16:00 besteld is de volgende werkdag in huis.  

Waar kan ik mijn bestelling volgen?  

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. In de verzendbevestiging vindt je dan ook een link naar de Track & Trace van je bestelling. Hiermee kan je je bestelling volgen op de website van onze bezorgdienst.  

Ik heb geen verzendbewijs ontvangen, wat nu?

Kijk eerst even in je spamfilter van je mailbox. Het kan zo zijn dat de bevestigingsmail daar in terecht is gekomen. Mocht je toch geen verzendbewijs gekregen hebben neem dan contact op met onze klantenservice.  

Kan ik iets bestellen vanuit een ander land?  

Bestellingen worden enkel in Nederland en Belgi√ę bezorgd.¬†¬†

Kan ik mijn bestelling nog op een ander adres laten bezorgen? 

Heb je een verkeerd adres ingevuld? Zodra je je bestelling is geplaatst is het niet meer mogelijk om je adres nog te wijzigen. Het wijzigen van je adres kan per bezorgdienst verschillen. Neem hiervoor contact op met de bezorgdienst.  

Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?  

Het is niet mogelijk om je bestelling zelf op te halen. We hebben voor onze magazijn geen afhaalbalie. Wij bezorgen binnen Nederland en Belgi√ę op iedere gewenste locatie.¬†¬†¬†

Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent? 

Onze bezorgdienst biedt de bestelling aan op het afleveradres. Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace code of via de mail. De volgende aflevermoment is per bezorgdienst verschillend. De bezorgdienst laat weten dat de bestelling bij de buren liggen of ze komen de volgende dag terug. De bezorgdienst kan de bestelling ook achter laten bij een Pickup Point.  

  

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.  

Vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen.  

Controleer eerst met de Track & Trace code de huidige leverstatus. Misschien is de tijd van de levering verschoven of heeft de bezorger je bestelling niet kunnen afleveren. Geeft de Track & Trace code geen duidelijkheid? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan de nodige doen om ervoor te zorgen dat jij je pakketje ontvangt.  

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.  

Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld! Neem contact op met onze klantenservice. Wij geven je instructies om het artikel retour te sturen met een vermelding dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen.  

Wij versturen dan de juiste artikel naar jou op.  

Heb je het verkeerde artikel ontvangen in plaats van je bestelde artikel? Als je het juiste artikel alsnog wenst te ontvangen, willen we je vragen hier een nieuwe bestelling voor te plaatsen. Heb je het artikel al betaald? Dan ontvang je het aankoopbedrag terug, zodra we de retourzending hebben ontvangen.  

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen.  

Wat vervelend dat jouw bestelling niet in goede staat bij jou is aangekomen!  

Wij willen graag verzoeken om foto’s en/of video’s te versturen naar onze klantenservice zodat we dit in behandeling kunnen nemen. Zonder beeldmateriaal van de beschadigingen, kan de situatie niet goed ingeschat worden en kan er geen oplossing aangeboden worden.  

Wij kijken graag samen met u mee naar de beste oplossing.  

 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Als je bij ons voor 16:00 iets besteld wordt het diezelfde dag nog verzonden.

Voor kleinere bestellingen werken wij voornamelijk met DHL. Voor afwijkende formaten kunnen de leveropties afwijken.

Wij hebben helaas geen invloed op mogelijke vertragingen die ontstaan bij de vervoersmaatschappijen. Hou rekening met de grootte van het product en de drukte tijdens feestdagen/maanden.

 

Retour en terugbetalingen  

Hoe stuur ik een artikel retour?  

Binnen 14 dagen kan je je artikel retourneren. Houd hierbij wel rekening dat de artikelen onbeschadigd dienen te zijn. Onbeschadigd wil zeggen dat deze geen gebruikerssporen heeft. Indien het product beschadigd, vuil of incompleet is geraakt door gebruik van het artikel dan ben jij verantwoordelijk voor waardevermindering van het artikel en wordt een percentage van de terugbetaling in rekening gebracht.  

Je kan je retour aanmelden via het retourformulier.  

Indien mogelijk, gelieve het artikel in de originele verpakking te retourneren.  

Wil je graag bestellingen retourneren en bestaat deze uit twee of meer dozen? Neem contact op met onze klantenservice. Zij zullen ervoor zorgen dat je voldoende retour labels krijgt om jouw bestelling naar ons op te sturen.  

Kan ik een beschadigd product retourneren?  

Heb je een beschadigd product. Neem contact op met onze klantenservice. Wij willen graag verzoeken om foto’s en/of video’s te versturen naar onze klantenservice zodat we dit in behandeling kunnen nemen. Zonder beeldmateriaal van de beschadigingen, kan de situatie niet goed ingeschat worden en kan er geen oplossing aangeboden worden.  

Wij kijken graag samen met je mee naar de beste oplossing.  

Binnen welke termijn kan ik mijn artikel retour sturen?  

Wij kunnen een retour aannemen als deze binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling is aangevraagd. Als de retour eenmaal is aangemeld, moet je de goederen direct, of in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je retour aanvraag, aan ons terugzenden.  

Wat zijn de retourvoorwaarden?  

Alle artikelen waarvan de factuur binnen de betalingstermijn is voldaan kunnen gedurende 14 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen ongedragen zijn en in originele staat zijn van de originele verpakking. Zorg ervoor dat de artikelen op de juiste manier zijn ingepakt en onderweg niet beschadigd kunnen raken.  

Is het retour sturen van een artikel gratis voor mij?  

Een retourverzending via onze bezorgdiensten zijn gratis. Wanneer je een artikel aanmeldt voor retour, kan je een retourlabel downloaden en afdrukken. Hiermee kan je je pakket inleveren bij een postpunt van onze bezorgdienst en wordt het gratis naar ons magazijn verzonden.  

Wil je een groot pakket retour sturen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Voor deze producten betaal je retourkosten.  

 

Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn geretourneerd artikel?  

Wij doen ons best om je retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Zodra we je geretourneerde artikel goed hebben ontvangen, kunnen we de retour verwerken. Wij kijken je artikel na en als het in orde is wordt het aankoopbedrag terugbetaald. Indien je de hele bestelling retour stuurt, betalen we het volledige aankoopbedrag terug. Wanneer je slechts een deel van je bestelling retour stuurt, betalen we het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen terug.  

De terugbetaling gebeurt met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de betaling hebt verricht op onze webshop.  

 

Bestellen 

Kan ik mijn bestelling annuleren?  

Zolang je van ons nog geen bevestigingsmail hebt gehad, kun je jouw bestelling annuleren. Zodra je een bevestigingsmail hebt gekregen wordt je bestelling klaargemaakt en is annuleren niet meer mogelijk. Je kunt je annulering niet meer ongedaan maken. Je kan vanzelfsprekend wel een nieuwe bestelling bij ons plaatsen. 

Geen bevestiging ontvangen? 

Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging in je mailbox krijgt. Het kan zijn dat de bevestiging in je spamfilter van je mailbox terecht is gekomen.  

Wij adviseren je om je spamfilter van je mailbox te controleren. Mocht je de bevestiging niet hebben ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.  

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?  

Wanneer je via onze website een bestelling hebt geplaatst en wij hebben je betaling goed ontvangen, krijg je van ons een orderbevestiging in je e-mail. Wanneer je bestelling wordt verstuurd, ontvang je een Track & Trace code waarmee jij jouw bestelling kunt volgen.  

Kan ik achteraf betalen? 

Het is helaas nog niet mogelijk om achteraf te betalen.  

Ontvang ik een aankoopbewijs of een factuur?  

Wij versturen een orderbevestiging naar je opgegeven e-mailadres met daarin de factuur van jouw bestelling.  

 

Betalingen  

Betaalwijzen bij TOUT 

Bij TOUT kun je voor verschillende betaalmethodes kiezen.  

  • Betalen met iDEAL¬†¬†
  • Betalen met Paypal¬†¬†
  • Betalen met Creditcard¬†¬†
  • Betalen met Bancontact¬† ¬†

Een aanmaning ontvangen?  

Aanmaningen worden automatisch verstuurd, wanneer er na de betalingstermijn van 14 dagen nog een openstaand bedrag is voor je bestelling.  

Heb je binnen de 14 dagen wel het bedrag betaald, maar ontvang je toch een aanmaning? Dan kan het zijn dat je betaling nog verwerkt moet worden. Houd er rekening mee dat dit 2 tot 5 werkdagen kan duren.  

Ontvang ik een aankoopbewijs of een factuur?  

Wij versturen een orderbevestiging naar je opgegeven e-mailadres met daarin de factuur van jouw bestelling.  

Kortingscodes & Cadeaubonnen 

Je kan de kortingscode invullen in het winkelmandje tijdens het bestelproces. Hieronder de voorwaarden voor de kortingscode of cadeaubon.  

Kortingscode 

  • Je kunt per bestelling gebruik maken van maximaal √©√©n kortingscode.¬†
  • De kortingscode is niet geldig voor de aanschaf van een cadeaubon.¬†¬†
  • De kortingscodes hebben een beperkte geldigheidsduur.¬†¬†
  • In het geval dat je je bestelling retourneert, is je kortingscode niet opnieuw geldig voor de volgende bestelling.¬†¬†
  • Mogelijk is er sprake van een minimalen en/of maximale bestelwaarde. Ook nadat je artikelen geretourneerd hebt moet deze minimale bestelwaarde nog steeds behaald worden.¬†¬†
  • Mogelijk gebonden aan bepaalde categorie√ęn of (kortings)acties.¬†¬†

 Cadeaubonnen 

  • Je kunt per bestelling gebruik maken van meerdere cadeaubonnen.¬†¬†
  • Je kunt de cadeaubonnen voor het gehele assortiment gebruiken.¬†¬†
  • Cadeaubonnen hebben een onbeperkte geldigheidsduur.¬†
  • Er is geen sprake van een minimale en/of maximale bestelwaarde.¬†¬†
  • In het geval van een retourzending wordt het gebruikte tegoed op je account teruggestort.¬†¬†

Cadeaubon kopen 

Op de website kun je op de cadeaubon pagina een cadeaubon van TOUT kopen. Je kunt hierbij zelf een waarde kiezen. Per mail krijg je de bevestiging van je aankoop.  

Cadeaubon werkt niet  

Werkt je cadeaubon niet? Neem een kijkje in je account of je de cadeaubon al op een eerder moment hebt verzilverd.  

Is dat niet van toepassing, neem dan contact op met onze klantenservice.  

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?  

Een kortingscode kun je in de laatste stap van je bestelproces invoeren. Houdt er rekening mee dat iedere kortingscode specifieke voorwaarden hebben waaraan je bestelling moet voldoen.  

Na het invullen van de kortingscode zal er een melding in beeld verschijnen dat de kortingscode met succes verwerkt is of zal worden aangeduid waaraan de bestelling moet voldoen om alsnog in aanmerking te komen voor de korting.

  

TOUT account  

Hoe maak ik een account aan?  

Wil je jezelf registreren als klant? Het aanmaken van een account heeft vele voordelen. Zo blijf je op de hoogte op de nieuwste collectie. TOUT voldoet aan alle geldende privacyregelingen en je gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt.  

Voor het maken van een account dien je al je gegevens in te vullen. Wanneer alle gegevens in orde zijn, word je doorgeleid naar je persoonlijke account.  

Aanmelden voor nieuwsbrief 

Laat je e-mail adres achter om je aan te melden voor de nieuwsbrief. Ben je al klant van TOUT? Dan kun je je ook aanmelden in je account.  

Als je na je bevestigde aanmelding de nieuwsbrief niet ontvangt, kan het zijn dat deze wordt tegengehouden door je spamfilter. Neem dan eerst een kijkje bij je spamfilter. Heb je de nieuwsbrief niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.  

 Inloggen mislukt  

Kun je niet inloggen? Controleer of je je e-mailadres of wachtwoord juist hebt ingevoerd. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‚ÄėWachtwoord vergeten?‚Äô en vul je e-mailadres in. Je ontvangt dan een e-mail met een nieuw wachtwoord.¬†¬†

Hoe wijzig ik mijn inloggegevens  

Via je TOUT account kun je eenvoudig je inloggegevens wijzigen. In het geval dat je je wachtwoord bent vergeten, kun je deze eenvoudig bij het inloggen resetten. Klik hiervoor op de link ‚ÄėWachtwoord vergeten?‚Äô en geef het e-mailadres in waarmee je staat geregistreerd. Je ontvangt vervolgens een e-mail waarmee je je wachtwoord kunt resetten.¬†¬†

Hoe wijzig ik mijn adresgegevens  

In je account kun je je adres wijzigen of toevoegen. Je kunt hierbij kiezen voor een verschillende adressen als factuuradres en afleveradres. Als je maar één adres invoert, wordt dit automatisch ingesteld als zowel factuuradres als afleveradres.  

Tijdens het plaatsen van je bestelling heb je ook altijd de optie om je adres te wijzigen.  

Zijn mijn inloggegevens bij TOUT beveiligd?  

In onze privacyverklaring is vastgesteld dat je inloggegevens op onze website is beveilig en zal TOUT ze noot voor enig doel gebruiken.  

Hoe verwijder ik mijn account?  

Wanneer je je account wilt verwijderen, kun je dit aanvragen in je account.  

Houdt er rekening mee dat we je account alleen verwijderen als: 

  • Je geen openstaande facturen meer hebt.¬†¬†
  • Je geen terugbetalingen meer van ons moet krijgen.¬†¬†
  • Er geen tegoed meer op je account staat¬†¬†
  • Je geen bestellingen meer in het verzendproces hebt zitten.¬†¬†

Als je account niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen we je account niet direct verwijderen. Indien je nog openstaande bestellingen hebt, willen we je vragen deze eerst af te ronden.  

 

Overige vragen 

 Wat zijn de garantievoorwaarden? 

Als je een artikel koopt via TOUT.nl kunt u ervan uitgaan dat het product van goede kwaliteit is. Wij bieden op bijna elk artikel een garantietermijn van 2 jaar, tenzij anders is aangegeven in de specificaties van het artikel. Is je artikel defect of zit er een beschadiging op verzoeken we je een foto naar onze klantenservice te sturen. Tijdens de garantieduur kunnen we je artikel repareren of vervangen. Let wel op wij bieden geen garantie wanneer het product defect en of de beschadiging is ontstaan door verkeerd gebruik.  

Kan ik achteraf betalen? 

Achteraf betalen is helaas nog niet mogelijk bij TOUT.nl.  

Wanneer is TOUT gesloten? 

Onze webshop is 24 uur per dag en 7 dagen in de week geopend.  

TOUT.nl is op Nederlandse wettelijke feestdagen gesloten. Op de volgende dagen is onze kantoor gesloten waardoor er dan geen bestellingen worden verzonden of geleverd, en onze klantenservice gesloten is.  

 

  • Nieuwjaarsdag: 1 januari¬†¬†
  • Goede vrijdag: 15 april¬†¬†
  • Pasen: 17 en 18 april¬†¬†
  • Koningsdag: 27 april¬†¬†
  • Bevrijdingsdag: 5 mei¬†¬†
  • Hemelvaartsdag 5 mei¬†¬†
  • Pinksteren: 5 en 6 juni¬†
  • Kerstmis: 25 en 26 december¬†¬†

Belgische feestdagen?  

We leveren niet alleen in Nederland maar ook in Belgi√ę. Hierdoor houden we ook aan de wettelijke feestdagen van Belgi√ę. Op de volgende dagen is onze kantoor gesloten waardoor er geen bestellingen worden verzonden of geleverd, en onze klantenservice is ook gesloten.¬†

  • Nieuwjaarsdag: 1 januari¬†
  • Paasmaandag: 18 april¬†¬†
  • Dag van de Arbeid: 1 Mei¬†
  • O.H. Hemelvaart: 26 mei¬†
  • Pinkstermaandag: 6 juni¬†
  • Nationale feestdag: 21 juli¬†
  • O.L.V Hemelvaart: 15 augustus¬†¬†
  • Allerheiligen: 1 november¬†
  • Wapenstilstand: 11 november¬†
  • Kerstmis: 25 december¬†

 

Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?  

Neem contact met ons op  

Chat ons  |   Bel ons   |   Stuur ons een e-mail